Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)

December 14, 2007

Despre Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)

O procedura putin utilizata in SEAP este cea de cumparari directe. Pentru aceasta agentii economici trebuie sa-si creeze in SEAP un catalog electronic de produse. Pragul pana la care se poate utiliza aceasta procedura este de 10.000 EURO. Pe de alta parte autoritatile contractante au obligatia ca incepand din ianuarie 2008 sa achizitioneze prin mijloace exclusiv electronice cel putin 20% din totalul achizitiilor din anul respectiv. Astfel fiind necesara utilizarea si introducerea produselor in sistemul electronic de achizitii publice (seap).

In cele ce urmeaza va voi prezenta pe scurt pasii pe care trebuie sa-i urmati pentru crearea catalogului electronic in cadrul Sistemului Electronic de Achizitii Publice.

1. Inregistrare in sistemul electornic de achizitii publice (seap) se face la adresa www.e-licitatie.ro

2. Intrati in modulul “CUMPARARI DIRECTE”

meniu seap

2. Accesati “GESTIUNE CATALOG”

seap

3. Adauga produs in catalog.

seap

4. Completeaza campurile cu caracteristicile produsului apoi butonul “SALVEAZA” apoi “PUBLICA”

Astfel autoritatile contractante au acces, prin intermediul sistemului electronic de achizitii publice (seap) direct la produsele tale si pot initia procedura de cumparare directa daca pretul si caracteristicile produsului sant conforme cu necesitatile respectivei autoritati.

227 Responses to “Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)”

  1. cristian on March 6th, 2008 2:08 pm

    Unde este prevazut exact ca incepand din ianuarie 2008 autoritatile contractante trebuie sa achizitioneze prin mijloace exclusiv electronice cel putin 20% din totalul achizitiilor din anul respectiv? Multumesc.

  2. dapavelna on March 7th, 2008 1:02 pm

    cand parcurgem etapa on line a cererii de oferta (in program SEAP) avem posibiltatea de a verifica daca ofertele depuse corespund caietelor de sarcini? sau care sunt pasii de urmat in cazul mentionat mai sus…

  3. florin on March 7th, 2008 5:01 pm

    @dapaelena – La cerere de oferta on line partea de calificare de desfasoara normal cu depunerea documentatiilor de participare. Valoarea contractului se liciteaza electronic. Cititi cu atentie manualul de utilizare disponibil pe http://www.e-licitatie.ro dupa logare.

  4. ildiko on March 10th, 2008 12:26 pm

    La achizitionarea unui mjloc de transport (aerian) cu o valoare de 2500000 euro aplic procedura de licitatie deschisa? Chiar daca exista un singur furnizor in Romania?
    Publicarea anuntuli de participare se face intai in JOUE si apoi in SEAP? Se publica si in Monitorul Oficial Partea a VI-a?

  5. florin on March 10th, 2008 2:29 pm

    @ Ildiko – Da. Publicarea in JOUE ar permite accesul si a altor furnizori. In cazul de fata este bine a se organiza licitatie restransa.

  6. Licitatii Publice « Stiri credite ipotecare on March 17th, 2008 2:18 pm

    [...] Foarte misto conceptul poti gasi stiri despre acest domeniu foarte interesante inclusiv discutii pe forum despre SEAP. [...]

  7. Octavian D on March 20th, 2008 8:11 am

    AJUTORR. Cum initiez o procedura electronica in SEAP (sunt autoritate contractanta)
    Va multumesc!

  8. Octavian D on March 20th, 2008 8:12 am

    Pentru a initia o procedura electronica trebuie sa dau anunt mai intai?

  9. Elisaveta Popescu on April 9th, 2008 6:40 pm

    buna seara

    sunt “studenta” in achizitii publice;
    se gasesc formulare in Word pentru anunturi (de participare, de intentie), pentru fisa, pentru caiet de sarcini (free)?
    multumesc

  10. georgiana on April 14th, 2008 11:37 am

    In cazul in care produsele solicitate prin cumparare directa nu se gasesc in “catalogul de produse”, acestea nu se mai achizitioneaza prin sistemul electronic; SEAP?

  11. un blog profesionist despre licitaiti publice « Consultanta Achizitii Publice on April 14th, 2008 1:32 pm

    [...] un blog profesionist despre licitaiti publice aici gasesti un blog profesionist despre licitatii publice si seap. [...]

  12. INCDA FUNDULEA on April 29th, 2008 2:02 pm

    Unul din laboratoarele Institutului doreste sa achizitioneze o combina pentru recoltat cereale paioase in campurile experimentale (o combina micuta pentru experiente). Firma producatoare este o firma din strainatate (este unic producator si distribuitor) si am dori sa stim daca mai este nevoie de anunt , pentru ca in MO 894bis/2.XI.2006 se spune ca daca se achizitioneaza produse exclusiv pentru cercetare nu este nevoie de anunt. Va multumim.

  13. Nicolae Neicu on May 5th, 2008 11:54 am

    Cum se inregistreaza o autoritate contractanta in SEAP pentru inregistra anunturi de participare, intentie, atribuire

    Va multumesc

    Nicolae Neicu

  14. Stefania O. on May 6th, 2008 10:05 am

    @Nicolae Neicu
    Intri in http://www.e-licitatie.ro la sectiunea inregistrare autoritati contractante. Vei vedea ca este si un ghid acolo pentru a te putea ajuta. In principiu introduci datele autoritatii contractante (cererea de inregistrare) si o trimiti si pe suport scris la Inspectoratul General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei cu niste anexe. In momentul in care vei primi un e-mail poti descarca certificatul digital pe calculatorul tau. Ai grija sa-ti scrii toate parolele (si contul de utilizator) pe hartie ca sa nu le uiti. O sa ai nevoie de ele pentru acces in sistem.

  15. iancu dana on May 19th, 2008 1:24 pm

    Pt a achizitiona produse prin SEAP, aplicand cumpararea directa, trebuie sa alegem produsele din catalogul prezentat sau putem publica noi un anunt pt un produs (mai ales daca nu exista in catalog)? Daca puem publica si noi un anunt, va rog sa-mi prezentati si pasii pe care trebuie sa-i urmez.
    Multumesc

  16. iancu dana on May 19th, 2008 1:25 pm

    Pt a achizitiona produse prin SEAP, aplicand cumpararea directa, trebuie sa alegem produsele din catalogul prezentat sau putem publica noi un anunt pt un produs (mai ales daca nu exista in catalog)? Daca putem publica si noi un anunt, va rog sa-mi prezentati si pasii pe care trebuie sa-i urmez.
    Multumesc

  17. Florin on May 20th, 2008 10:15 am

    Buna ziua ! Cum pot vizualiza produsele din catalog?

  18. iancu dana on May 23rd, 2008 10:29 am

    raspunde cineva la intrebarile acestea????????

  19. alina popescu on May 29th, 2008 3:50 pm

    buna ziua,
    vreau sa-mi spuneti si mie cum se calculeaza ,sau care este formula de ajustare de pret pt. un ctr. de lucrari. A fost incheiat in oct. 2007 iar acum au crescut preturile la mat. de constructii si furnizorul a cerut o ajustare de pret si vreau sa stiu si eu cum se calc .Va rog frumos sa-mi raspundeti si sa-mi dati formula de calcul. Mutumesc mult!

  20. Stefania O. on May 30th, 2008 3:55 pm

    @Alina
    Aceeeasi problema am avut-o si eu. Au inceput lucrarile anul trecut, iar anul asta preturile au saltat foarte mult. Din pacate nu am prevazut in documentatia de atribuire nici o formula de ajustare. Am scris foarte clar ca preturile se mentin pe toata perioada derularii contractului. Am scris la ANRMAP in speranta ca voi putea ajusta preturile , motivand situatii exceptionale, dar am primit raspuns negativ, iar contractantul trebuie sa continue lucrarea mentinandu-si preturile. In caz contrar trebuie sa-i emitem acel document constatator de neindeplinire a obligatiilor contractuale sau de in deplinire in mod defectuos, in cazul in care doreste rezilierea contractului.

  21. marius on June 10th, 2008 11:31 am

    HG 198 / 2008 ne obliga sa achizitionam in procent de 20 % prin SEAP. Spre exemplu la cumpararea directa este posibil ca pretul unui produs ales din catalog sa fie mai mare decat pretul aceluiasi produs gasit pe piata la furnizor….deci este mai rentabil dpdv economic sa-l achizitionezi direct de la furnizor care nu este obligat sa-si prezinte produsele in catalogul SEAP ??? Ce ne recomanda ANRMAP?
    Sau daca pe piata nu este niciun furnizor inscris ca si ofertant in SEAP, credeti ca este mai bine daca produsele sunt cumparate din alta localitate?

  22. gaina anca on June 11th, 2008 9:45 am

    Pentru cumparari directe trebuie sa fac caiet de srcini? sau ce trebuie mai exact pentru cumparari directe.
    Cum se procedeaza pentru a cumpara prin cumparari directe.
    sa ma ajute cineva va rog .
    Multumesc

  23. florin on June 11th, 2008 10:33 am

    Achizitia directa nu este de fapt o procedura. Se face referat de necesitate care impreuna cu factura, receptia si doc. de plata constituie documente justificative a achiuzitiei. Trebuie trecuta in Planul Anual de Achizitii. Se poate face achizitie directa si din produsele listate in catalogul electronic dar mi se pare o complicatie fara sens.

  24. seaping on June 13th, 2008 2:02 pm

    [...] Electronic de Achizitii PubliceO procedura putin utilizata in SEAP este cea de cumparari directe.http://www.licitatiiblog.ro/seap-sistemul-electronic-de-achizitii-publice/98 Stratus Oil Seaping down back of engine – Automotive Forums …98 Stratus Oil seaping down back [...]

  25. comanescu d on June 18th, 2008 7:39 am

    unde gasim toate informatiile despre SEAP ? si procedura de achizitie prin aceasta metoda

  26. Stefania O. on June 19th, 2008 1:46 pm

    @comanescu
    intra pe http://www.e-licitatie.ro si gasesti toate informatiile

  27. Baicoianu Stela on June 25th, 2008 8:18 am

    Mda…curios ! Eu chiar nu intzeleg cum stau lucrurile cu achizitia directa “HG 198 / 2008 ne obliga sa achizitionam in procent de 20 % prin SEAP”…si vad ca nici p`aci nu da nimeni raspunsuri concrete..Au fost puse niste intrebari mai sus si n-a raspuns nimeni!
    1. Daca produsele pe care le caut eu nu-s publicate in Catalogul electronic…ce fac?
    2. Daca sunt publicate dar pretzul e mai mare decat cel de pe piatza…sunt obligata sa aleg Catalogul electronic?

  28. florin on June 25th, 2008 8:32 am

    @ Baicoianu Stela – HG 298 obliga dar nu prevede nici o sanctiune in cazul in care nu se respecta aceasta prevedere. Asa ca deocamdata e apa de ploaie.
    1. Prin seap sunt posibile si achizitii prin cerere de oferta on line si mai nou licitatii deschise.
    2. NU.

  29. daniela nitulescu on July 2nd, 2008 7:01 pm

    Buna ziua!Daca nu sunt autoritate publica , ci soc comerciala, sunt obligat sa ma inscriu in SEAP?Multumesc

  30. primariatansa on July 22nd, 2008 2:04 pm

    Sunt nou in domeniu
    Va rog sa ma ajutati
    Cum public un anunt de participare pe SEAP
    Vreau detalii
    Multumesc anticipat

  31. GRUP SCOLAR "OVID CALEDONIU" TECUCI on July 30th, 2008 11:13 am

    Cum procedam pentru a achizitiona urmatoarele categorii de bunuri: mobilier scolar, dotari laborator de estetica, laborator de alimentatie publica si laborator de constructii constand in echipamente si instrumente pentru practica elevilor avand in vedere ca suma totala depaseste 75.000 euro? Organizam o singura licitatie sau putem recurge la comanda directa la 4 firme diferite avand in vedere diversitatea bunurilor ce urmeaza a fi achizitionate si faptul ca nu exista acelasi producatori care ne pot furniza toate acestea?

  32. Silvia P. on July 30th, 2008 2:40 pm

    1. Daca produsele pe care le caut eu nu sunt publicate in Catalogul electronic…ce fac?
    2. Daca sunt publicate dar pretul este mai mare decat cel de pe piata…sunt obligata sa aleg Catalogul electronic ?
    3. Daca sunt mai multe firme ofertante pentru acelasi produs , sunt obligata sa aleg ofertantul cu pretul cel mai mic? (sau pot alege ofertantul care ma avantajeaza d. p. d.v. geografic)

  33. ionut on July 31st, 2008 8:03 pm

    cum se descopera licitatiile pe seap ,masluite?

  34. MIHAELA CALUGARU on August 5th, 2008 9:48 am

    cum anunt prin seanp intentia de a licita atribuirea unui contract de lucrari?

  35. MIHAELA CALUGARU on August 5th, 2008 9:50 am

    ce termen fixez?

  36. Emil Trifan on August 7th, 2008 7:10 am

    In toata aceasta invamaseala abia acum descopar ca trebuia sa public anunturi de atribuire la cererea de oferta offline. Formularul de pe seap nu-mi mai ofera datele din invitatiile de participare!. Cererile de oferte au fost atribuire la sediul autoritatii contractante dar SEAp le raporteaza ca anulate administrativ. Nu se mai poate face nimic pt publicarea anunturilor de atribuire?.

  37. iluna monika on August 12th, 2008 5:05 pm

    am de achizitionat uniforme de politie pentru politia comunitara. care este codul CVP- “UNIFORMA DE POLITIE ” SAU VOI ATRIBUI PENTRU FIECARE COMPOMENTA A UNIFORMEI UN COD EX.” CAMASA” , SEPCI, PANTALONI, SACOU, CRAVATA ETC. ? MULTUMESC ASTEPT RASPUNS

  38. Stefania O. on August 14th, 2008 8:15 am

    @Iluna
    Depinde cum faci licitatia. Daca faci pe loturi, trebuie sa dai toate codurile. Daca faci doar o licitatie, aplici 2-3 coduri pentru echipamentele cu cea mai mare pondere valorica din viitorul contract.

  39. GETA G. on August 18th, 2008 9:24 am

    CUM ANUNT PRIN prin seap intentia de a licita atribuirea unui contract de reabilitare gradinita

  40. petronela on September 3rd, 2008 1:21 pm

    Am si eu o rugaminte m_a pus seful sa caut adresa SEAP insa nu pot sa dau de ea, ma puteti ajuta intr-un fel, va rog frumos? Trebuie sa trimit datele despre societatea la care lucrez pentru a o putea inregistra ca sa participam la licitatiile electronice pentru ca avem nevoie de acel certificat digital. Va rog ajutati-ma!

  41. florin on September 3rd, 2008 1:55 pm

    Agentia pentru Serviciile Societatii Informationale (ASSI)

    Strada Italiana nr. 22, sector 2, cod 020976, Bucuresti
    Serviciul Autoritate de Certificare
    Telefon:
    +40-21-305.27.85
    +40-21-305.27.86
    +40-21-305.27.87
    +40-21-305.27.88
    +40-21-305.27.89
    eMail:
    certificate@e-licitatie.ro

  42. Irina on September 27th, 2008 11:50 pm

    Daca sunt o primarie si vreau sa achizitionez servicii trebuie neaparat sa folosesc procedura seap? Vreau sa fac un proiect pt a accesa fonduri europene si imi trebuie o firma de consultanta. Nu exista vreo posibilitate sa nu public in seap anuntul? Sa fac o cerere de oferta, de exemplu, dar nu prin seap. Multumesc!

  43. arbaitaru on October 1st, 2008 12:46 pm

    v-as ruga sa imi spuneti in situatia in care ofertantul nu se prezinta la semnarea contractului ,desi a fost invitat prin comunicarea privind rezultatul procedurii, ce se poate face?

  44. Stefania on October 2nd, 2008 12:26 pm

    @ Irina
    Daca depasesti 10.000 euro fara TVA trebuie sa aplici procedura de cerere de oferte , folosind SEAP. Firmele de consultanta pt accesarea fondurilor europene sunt foarte scumpe, daca vrei sa si obtii fondurile, nu numai sa depui proiectele. E posibil ca valoarea estimata sa te determine sa faci chiar licitatie deschisa, in functie de cate proiecte ai, si in ce programe de finantare se includ.

  45. Stefania on October 2nd, 2008 12:28 pm

    @ Aibataru
    Daca nu vrea sa incheie contractul, anunti ANRMAP si ii retii garantia de participare. In cazul in care nu are garantie anunti ANRMAP si reiei procedura sau negociezi cu urmatorul daca ai prevazut in documentatia de atribuire

  46. Katalin on October 6th, 2008 5:30 am

    Bună ziua!
    Vă rog frumos îndrumaţi-mă şi pe mine în legătură cu Notele justificativă. Când trebuie întocmit înainte de a alege procedura? Este vorba de cumparare directa.
    Cum pot sa remediez problemele in cazul in care am facut deja multe cumparaturi.
    Multumesc!

  47. Stefania on October 6th, 2008 7:24 am

    @ Katalin
    Pentru cumparare directa nu-ti trebuie note justificative, ajunge doar factura sau/si contractul, dupa caz. Note justificative iti trebuie cand alegi o procedura de achizitie, pentru stabilirea cerintelor minime de calificare, pentru modul de calcul al valorii estimative si pentru stabilirea criteriului de atribuire.

  48. liliana on October 8th, 2008 8:23 am

    buna ziua, am si eu nevoie de o mana de ajutor. unde sa gasesc pe situl asta documentatia de atribuire, publicata in SEAP, cu nr. 63793/16.09.2008

  49. CRISTINA on October 10th, 2008 3:46 pm

    Buna ziua!
    Am o dilema si vreau sa mai aflu pareri.
    Fac o achizitie directa prin SEAP. Datorita cursului oscilant furnizorul nu-mi propune un pret ferm, ci cursul la data facturii.Dar problema este daca pretul propus pe SEAP genereaza obligatii.(euro creste sau scade)
    Ce ziceti?

  50. CRISTINA on October 10th, 2008 4:21 pm

    Pt. LILIANA
    Doar documentatia a fost publicata? Sau si invitatia de participare?
    Ma gandesc ca este cerere de oferte. Dar ce fel online sau offline?

  51. Vili on October 23rd, 2008 12:22 pm

    Buna ,sint nou in domeniu ,intrebarea mea este daca la elaborarea programului anual al achizitiilor publice trebuie sa trec toate acele achizitii care se vor face prin CUMPARARI DIRECTE,iar valoarea lor pe grupe nu ajung la plafonul de 10000 EURO,sau trec doar acele pozitii care se vor face prin proceduri de licitatii.

  52. STEFANIA O. on October 23rd, 2008 7:04 pm

    Vili
    Mie cand mi-a venit controlul, s-au uitat si la achizitiile directe din PAAP pentru care se incheie contracte. La art 4 din HG 925 spune ca in PAAP se cuprind totalitatea contractelor/acordurilor cadru, dar nu spune si pentru ce valoare estimata a lor. Asa ca e mai bine sa treci doar ctr pt care urmeaza sa faci achizitii directe, iar daca mai apar ctr neprevazute poti modifica PAAP-ul. Desi tot la acelasi art, alin 5 lit d spune ca tb trecuta procedura care urmeaza sa fie aplicata, ori cumpararea directa nu este o procedura conform art 18 din OUG 34.

  53. Nagy Katalin on October 28th, 2008 9:37 am

    Multumesc frumos pentru raspuns, dar in HG 925/2006, spune ca trebuie intocmite note justificative si note pentru fundamentarea valorii estimatve, in cazul cump. directe, ce părere aveţi?

  54. CRISTINA on October 29th, 2008 12:41 pm

    Nagy Katalin
    Trebuie intocmite note justificative deoarece urmare a estimarii valorii stabilesti metoda de achizitie.

  55. robert mihai radu on November 4th, 2008 11:08 am

    spuneti-mi si mie va rog, cum mut certificatul digital de pe un calculator pe altul?

  56. Nagy Katalin on November 4th, 2008 3:15 pm

    Incercati sa copiati cele doua fisiere, 21087.p12 si ac_igcti.p7b (fisierele pe care ne-a trimis de la SEAP in urma inregistrarii in sistem). Dupa ce ati copiat, instalati fisierele la celalalt calculator.

  57. vali on November 5th, 2008 12:25 pm

    Vreau sa cumpar azotat de amoniu , am mai mult de 20000 euro cum trebuie sa procedez

  58. Nica Romeo on November 6th, 2008 10:15 am

    Cum pot intra în posesia listei cu operatorii economici înscriși în SEAP?

  59. benone on November 9th, 2008 7:30 pm

    Peste ce suma se scoate o lucrare la licitatie sau e necesara sedinta de consiliu intr-o primarie, 5000 sau 10000 euro?

  60. Daniela on November 10th, 2008 7:34 am

    Pt o valoare estimata mai mare de 10.000 de euro se aplica procedura cerere de oferte, pt o val mai mare de 75.000 euro se aplica licitatia deschisa.

  61. Daniela on November 10th, 2008 7:36 am

    Pt. Nica Romeo
    Intra pe site-ul http://www.e-licitatie.ro

  62. Ionita Tatiana on November 10th, 2008 7:06 pm

    Va rog sa-mi transmiteti modalitatea de rectificare sau anulare a unui anunt de atribuire pe baza de cerere de oferte, in care din greseala au fost transmise date despre adjudecatar si ofertanti care au participat la o alta selectie de oferte organizata anterior.Va multumesc!

  63. Daniela on November 11th, 2008 9:04 am

    Ar fi bine sa suni la cei de la SEAP. Ei trebuie sa stie.

  64. Andrei on November 12th, 2008 3:04 pm

    Buna ziua

    Procedura este necesara si pentru abonarea la reviste? Cum ma pot abona la o revista daca nu este inregistrata SEAP?

  65. Daniela on November 14th, 2008 10:16 am

    Daca abonamentele la reviste pe un an nu depasesc 10000 euro fara TVA se poate face cumparare directa.

  66. ormih on November 21st, 2008 7:33 pm

    sunt constructor si vreau sa participv la licitatii cum procedez

  67. andra on November 24th, 2008 8:45 pm

    Pentru un contract pot folosi mai multe coduri cpv aş vrea să cumpăr balast, tramsport balast, imprăştiat cu autogrederul şi material antiderapant? Pot să fac pentru fiecare lucrare câte un contract? Aş vrea să ştiu dacă pot să fac mai multe contracte de până în 10,000 euro fără TVA / contract. Se poate? Sau este contrar legii şi se consideră că am divizat contractul?

  68. cosmin on December 3rd, 2008 11:00 am

    ce se intampla daca folosesc ww.licitatie-publica.ro in locul http://www.e-licitatie.ro? este obligatoriu sa ma inscriu pe cel de-al doilea site?

  69. PENCEA ALINA on December 3rd, 2008 11:57 am

    Vrem sa achizitionam 180000 de saci menajeri prin cerere de oferta on-line, valoarea estimata fiind de 18000 de eur.Am dori sa stim care sunt etapele acestei proceduri?Dar in cazul unei licitatii deschise onl-line?

  70. COLINA MARIA on December 3rd, 2008 1:59 pm

    Cum se calculeaza perioada de valabilitate a ofertei pentru o cerere de oferta online?
    C.N.S.C. IN MOMENTUL IN CARE PRIMESTE O CONTESTATIE SESIZEAZA S.A.P-UL PTR A BLOCA ANUNTUL DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI RESPECTIV?

  71. cristina lupu on December 5th, 2008 8:20 pm

    este corecta valoarea de 10000 euro fara TVA la cumpararea directa? art.19 din OUG34/2006 nu specifica fara TVA, spune 10000 euro si atat. la praguri, cerere de oferte spune fara TVA. Ce sa inteleg? achizitie directa 10000 euro cu TVA sau fara TVA

  72. ALECU ROXANA on December 8th, 2008 9:19 pm

    AM IN DOTARE BULDOEXACAVATOR,BULDOZER CUM POT DA ANUNT ?VREAU DE LUCRU PT ELE !POT DA ANUNT PRIN INTERMEDIUL DUMNEAVOASTRA?

  73. STEFANIA O. on December 9th, 2008 2:49 pm

    @ Cristina
    Daca te uiti bine in articol la cumparare directa, spune ca “… in masura in care valoarea achizitiei, estimata conform prevederilor… nu depaseste echivalentul in lei a 10.000 euro…” – de aici se intelege ca e fara TVA. Valoarea estimata se ia intotdeauna fara TVA.

  74. florinc on December 16th, 2008 8:35 pm

    In cazul atribuirii unui contract de achizitii asigurari RCA, unde criteriul de atribuire este “cea mai bună ofertă economică”, unul dintre factorii de evaluare poate fi “valoarea sponsorizării sau donaţiei oferite”?

  75. pantis simona on December 17th, 2008 10:42 am

    va rog sa-mi raspundeti daca la inchirieri utilaje pt imprastiat materiale, achizitionat materiale de ex.piatra sparta si amenajare rigole pot sa fac trei contracte pe coduri cpv diferite pana la 10 000 euro
    multumesc

  76. Marcu Ioan on December 28th, 2008 11:34 am

    suntem o firma de constructii cum putem afla toate licitatiile publicate in seap

  77. daniela on January 6th, 2009 9:28 am
  78. ely on January 8th, 2009 5:33 pm

    Sunt incepatoare in achizitii si as vrea sa stiu daca pentru o achizitie directa trebuie obligatoriu 3 oferte,iar comisia de evaluare a ofertei din cati membri este formata?

  79. cristian on January 14th, 2009 4:07 pm

    Cum se publica pe SEAP anularea unei proceduri de licitatie restransa? Care sunt pasii ce trebuiesc urmati?

  80. vali on January 16th, 2009 11:55 am

    sunt societate agricola ,am 20000 euro si vreau sa cumpar azotat de amoniu cum trebuie sa procedez

  81. barbu on January 29th, 2009 4:54 pm

    vreau sa particip la licitatii ca ofertant in numele firmei la care lucrez sa dam de mincare la spitale,crese,etc dar suntem un punct de lucru cum se procedeaza .daca ma poate ajuta cineva astept e-mail/barbu.costel1@gmail.com

  82. Nedelcu Nicolae on February 4th, 2009 9:44 am

    Firma DVS s-a inchis cumva?
    Telefoanele DVS mai merg?

  83. epure gabriela on February 12th, 2009 2:10 pm

    as dori si eu sa stiu cum pot participa la Cumpararile directe si la Licitatiile electronica. Multumesc.

  84. VLADOIU on February 13th, 2009 3:43 pm

    doresc sa ma inscriu in SEAP pentru a participa la licitatiile electronice in calitate de expert evaluari sau de intocmire documentatie pentru fonduri europene

  85. VLADOIU on February 13th, 2009 3:48 pm

    dorescsama inscriu in seap pentru a participa la licitatiile elecrtonice in calitate de exp[ert evaluari sau pentru intocmire -documentatie pentru fonduri europene.

  86. marius istrate on February 19th, 2009 1:54 pm

    am si eu o nelamurire poate ma ajuta cineva,daca am cumparat direct pe acelasi cod CPV mai multe produse din SEAP, in urma carora a rezultat un contract trebuie sa anunt SEAP-ul despre contract? la achizitia directa de pe SEAP in urma careia s-a finalizat un contract trebuie sa transmit anunt de atribuire? va multumesc

  87. florin on February 19th, 2009 2:45 pm

    @ Marius – Nu.

  88. marius istrate on February 19th, 2009 3:47 pm

    multumesc mult!

  89. marius istrate on February 20th, 2009 11:46 am

    am si eu nevoie de un sfat urgent, vreau sa stiu si eu procedura legala de achizitionare a unei firme de consultanta juridica, cum se procedeaza? va multumesc si sper sa nu evitati intrebarea mea!

  90. florin on February 20th, 2009 1:03 pm

    @ marius – in functie de valoarea estimata demarati o procedura pe cod CPV 79100000-5

  91. marius istrate on February 20th, 2009 1:13 pm

    1. pot cumpara direct (asta daca valoarea nu trece peste 10000euro) in periaoada asta daca bugetul il am decat pe 3 luni? -eu stiam ca nu pot incheia contracte pana nu am bugetul aprobat pe tot anul,
    2. iar cu un consilier juridic sau avocat daca nu am contract poate semna actele?
    3. cum este legal sa fac? presupunand ca este o achizitie directa

    va multumesc mult si sper sa nu fiu prea insistent

  92. adriana on February 24th, 2009 3:48 pm

    Nu gasesc raportul ce trebiue complectat pentru contractele atribuite in anul 2008. Oare ce trebuie sa fac? Cetificatul digital nu este expirat.Va rog ajutati-ma.

  93. cvatamanu on February 26th, 2009 9:56 am

    La o societate comerciala cu capital majoritar de stat aflata in insolventa ce procedura de achizitii se aplica pentru contractare servicii de paza ?

  94. AURELIA on March 2nd, 2009 12:12 pm

    daca anul trecut am facut licitatie prin procedura cerere de oferta pretul cel mai scazut,maitrebuie sa intocmesc anuntul de atribuire si sa-l trimit la SEAP? daca da,atunci cum folosesc din program prima sectiune-General pentru ca nu stiu cum sa folosesc selecteaza anuntul de participare,adica nu merge,nu afiseaza nimic…poate ma ajuta si pe mine cineva ca nu prea le am cu informatica si mi se pare destul de complicat…se spune ca este o fereastra popup….

  95. olimpia on March 3rd, 2009 4:16 pm

    Buna ziua!
    Sunt un ofertant intr-o licitatie publica ; nu am participat niciodata la o licitatie care are finalizare on line si nu stiu cum se procedeaza. Poate cineva sa-mi spuna cum pot viziona preturile celorlalti candidati si cum pot sa licitez? Va multumesc si astept un raspuns…..cat se poate de prompt

  96. REBENCIUC on March 12th, 2009 1:17 pm

    Se pot achiziţiona direct 2 sau mai multe Studii de Fezabilitate ( care evident au acelaşi cod CPV ) dar fiind pentru obiective de investiţii diferite?Fac menţiunea că cele 2 sau mai multe SF-uri însumate depăşesc echivalentul în lei a 10.000 euro.Cu alte cuvinte îmi permite legea să achiziţionez direct mai multe servicii cu acelaşi cod CPV

  97. daniela on March 12th, 2009 2:34 pm

    pt. adriana – dupa ce intri in sistem mergi pe administrare si apoi dai click pe centralizator rapoarte, iar la notificari-notificari intre entitatile sistemului trebuie sa fie un comunicat din partea anrmap in care se spune cum se completeaza acest raport.

    pt. cvatamanu – serviciile de paza faca parte din anexa 2B, iar pentru aceste servicii obligatia aplicarii OUG 34/2006 apare numai daca valoarea lor estimata fara TVA este mai mare de 125.000 euro

    pt. aurelia – anuntul de atribuire trebuie publicat in seap indiferent de criteriul de atribuire folosit (pretul cel mai scazut sau oferta cea mai avantajoasa din pdv economic). pt. a publica anuntul, trebuie sa intri pe cereri de oferte – anunturi de atribuie – adauga – alege invitatie de participare – click pe invitatia de participare pt care vrei sa faci anuntul si apoi completezi sectiunile care apar.

    pt. olimpia – suna la cei de la SEAP – 021 305 27 78

    pt. rebenciuc – daca au acelasi cod CPV si depasesc 10000 euro fara TVA atunci nu se pot achizitiona direct. trebuie cerere de oferte

  98. irina on March 17th, 2009 4:24 pm

    Rog raspuns:
    daca am depasit valoarea estimata, nu mai am voie sa particip la rundele finale de licitatie electronica procedura offline? rog, unde caut, in legislatie?
    multumesc

  99. gabi on March 18th, 2009 1:05 pm

    Buna ziua
    cum pot participa la licitatiile deschie online prin mijlocace electronice?

    Mersi

  100. lacri on March 24th, 2009 8:07 pm

    Buna.Sunt incepatoare in achizitii si am nevoie de ajutor.Ca autoritate contractanta (centru de sanatate)care nu dispune inca de buget cum pot face achizitii?Precizez ca avem datorii la furnizori pe 2008.Pot face achizitii directe prin seap?Daca da cum initializez aceasta procedura?Centrul este inregistrat pe seap.

  101. Ceornei on March 25th, 2009 10:35 am

    Buna ziua.

    As dori sa stiu daca este relevant serviciile carui iste le folosesti. e-licitatie, rolicitatii, licitatie-publica….

    Multumesc

  102. Dragomir Lavinia on March 26th, 2009 11:54 am

    buna ziua.
    vreau sa dau in seap un anunt de tip erata .
    nu stiu pasii cum ar trebui sa dau acest anunt pentru ca sectiunea III nu mi se da.
    va multumesc

  103. popa alina on March 31st, 2009 1:57 pm

    Din ceea ce vad eu pana acum, consider ca nu ar mai trebui sa participam la licitatii..cand putem sa ne contractam direct de aici :)
    Intrebare : Am firma de publicitate si trebuie sa apar pe seap pentru a putea incheia un contract. pana la urma cum se procedeaza?

  104. Mihaela on April 2nd, 2009 7:51 pm

    Pentru Iacri-
    intri pe achizitii directe, iti alegi din catalog produsele care iti trebuiesc( poti introduce codul CPV in partea de sus pentru a afisa doar producatorii ce comercializeaza produsele care te intereseaza) si apoi trimiti mesajul. O sa primesti raspuns pe SEAP si pe e-amil cu privire la acceptul sau refuzul de a distribui produsele. Daca sunt de acord le dai accept si gata

  105. Mihaela on April 2nd, 2009 8:01 pm

    Referitor la art.19 din OG 34: AC are dreptul de a achizitiona direct,produse, servicii sau lucrari, in masura in care valoarea achizitiei nu depaseste echivalentul in lei a 15.000 euro(mai nou) pentru FIECARE achizitie de produse, serviciu sau lucrare.
    Parerile ANRMAP-ului si UCVAP-ului sunt impartite.Se poate depasi suma pentru acelasi cod CPV( ex. servicii de proiectare) cand se intocmesc pentru scopuri diferite

  106. Stefania O. on April 18th, 2009 4:09 pm

    Pt Mihaela
    In mod normal, fiind vorba de investitii diferite, ar trebui sa se incheie contracte diferite, chiar daca au acelasi CPV, deci sunt proceduri diferite. Este exact acelasi lucru ca si la lucrari =investitii diferite.Scrie ceva in sensul asta si in ghid, dar daca zici ca anrmap-ul are o parere, iar ucvap-ul alta, ar tb sa soliciti in scris parerea anrmap-ului. In fond, ei dau amenzi, nu uncvap-ul. Oricum am auzit ca vor sa-i desfiinteze. Pe ucvap

  107. mihaela on April 27th, 2009 9:54 am

    in cazul atribuirii directe ce documente puneti la dosar.mai solicitati trei oferte .

  108. Alexandru G on April 29th, 2009 9:58 am

    poate sa spuna cineva unde pot vizualiza catalogul cu produsele din sis SEAP?

  109. daniela on May 4th, 2009 7:29 am

    trebuie sa fii inregistrat in sistem. pe site-ul http://www.e-licitatie.ro exista procedura de inregistrare pentru autoritati contractante si pentru operatori economici.
    apoi, e foarte simplu. intri in sistem si te duci pe cumparari directe si acolo gasesti catalogul cu produse/servicii/lucrari.

  110. vali on May 12th, 2009 4:15 pm

    salut,
    am participat la o licitatie cu etapa finala electronica intr-o singura runda. De cate ori aveam dreptul sa imbunatatesc oferta pe parcursul rundei de licitatie electronica? In OUG 34/2006 nu se specifica clar acest lucru.

  111. Luena on May 13th, 2009 11:19 am

    Reprezint o firma de servicii externe de sanatate si securitate in munca si doresc sa apar in catalogul de ofertare al achizitiilor publice online. Va rog sa-mi spuneti care sunt conditiile de participare la aceste licitatii online, care este suma minima de ofertare (sau estimata) pentru care pot sa particip la aceste licitatii online, daca este obligatoriu sa apar in SEAP si ce trebuie sa fac in acest sens?
    Va marturisesc ca nu stiu nimic in acest domeniu dar sunt pusa de actualul sef, desi nu am o astfel de pregatire, sa aflu toate detaliile care tin de licitatia electronica!
    Va multumesc foarte mult!
    Numai bine va doresc!

  112. aurelia on May 13th, 2009 11:31 am

    Am si eu o nelamurire cu privire la licitatia on-line;daca a finalizat cineva procedura si poate sa-mi spuna si mie cum se desfasoara;am inteles ca se publica pe SEAP fisa de date a achizitiei cu toate documentele de calificare solicitate;cine verifica autenticitatea acestora?cine face selectia ofertantilor?licitatia se face in direct la ora stabilita?cum sa accesez sa intru in aplicatie in vederea licitarii directe?o fac eu sau SEAP?Daca stie cineva,rog frumos sa ma ajute pentru ca trebuie sa fac si eu cat mai repede licitatie on-line si nu ma descurc…Multumesc!

  113. STEFANIA O. on May 13th, 2009 12:02 pm

    @ Aurelia
    Si eu ma pregatesc sa fac o licitatie de genul asta. Insa nu ai specificat: e integral electronica sau etapa finala este electronica? Pentru ca e diferenta foarte mare.

  114. florin on May 13th, 2009 12:04 pm

    @ Luena – Pentru a va creea propriul catalog electronic este necesara inregistrarea Dvs in SEAP http://www.e-licitatie.ro Exista, din cate stiu, o limitare cu privire la numarul de pozitii din catalog. Daca acest numar este depasit se percepe o taxa/pozitie.

  115. STEFANIA O. on May 13th, 2009 12:05 pm

    @ Luena
    In primul rand trebuie sa obtii certificatul digital. Numai cu el poti participa la licitatii electronice sau sa-ti inscrii serviciile in catalogul electronic. Pt asta tb sa intri pe http://www.e-licitatie.ro, la sectiunea inregistrare-operatori economici si parcurgi pasii de acolo. In ceea ce priveste legislatia intra tot pe acelasi site-legislatie si gasesti tot ce-ti trebuie

  116. danelita on May 13th, 2009 1:16 pm

    am si eu intrebari asemanatoare unde gasesc raspunsuri

  117. mirela on May 13th, 2009 3:15 pm

    buna ziua!
    as dori sa stiu daca pot folosi sustinerea financiara pentru participarea la o licitatie deschisa daca acest lucru nu este prevazut in fisa de date a achizitiei. va multumesc!

  118. STEFANIA O. on May 14th, 2009 10:01 am

    @ Mirela
    Nimeni nu iti poate interzice sustinerea financiara din partea a tert persoana. Oricine poate fi sustinut in baza art 186 din OUG 34/2006, indiferent daca este mentionat sau nu in fisa de date.

  119. aurelia on May 14th, 2009 1:26 pm

    Stefania,este licitatie on-line,intreaga procedura,dar de bine da rau m-a lamurit cineva…nu am pornit inca si oricum am emotii.Multumesc ca ai avut amabilitatea sa -mi raspunzi..oricum e destul de complicat ,iar daca esti asa de draguta cu mine,poti sa ma ajuti cu cumpararea directa?ceva amanunte,e necesara solicitarea de 3 oferte,daca faci direct pe catalogul de produse din SEAP si nu gasesti toate produsele cum procedezi?

  120. STEFANIA O. on May 14th, 2009 2:06 pm

    @Aurelia
    Poti sa ma cauti pe stefiolaru@yahoo.com mesinger si vorbim mai multe

  121. mihaela on May 27th, 2009 11:38 am

    am publicat un anunt de achizitii carburanti auto pe baza de carduri , prin licitatie descisa ,valoarea este de 106000 euro , trebuie sa fac un anunt de atribuire, am incercat , nu pot sa il public deoarece imi apare un mesaj exista ofertanti care nu au fost asociati la contracte .

  122. Buzea Doru Catalin on June 3rd, 2009 10:01 pm

    Buna ziua!
    As dori sa stiu de ce la inregistrarea unui tip de lucrare in catalog este obligatorie trecerea pretului lucrarii respective.In cazul lucrarilor nu se poate da un pret fix deoarece acesta se stabileste in functie de complexitatea lucrarii.De exemplu, conform codului cpv 45331220 – lucrari de instalare de echipamente de aer conditionat, preturile vor fi in functie de tipul aerului conditionat, de puterea acestuia etc.

  123. Catalina on June 9th, 2009 8:47 pm

    Daca am dat accept ptr. o oferta care a fost publicata in seap,(cump. directa), dar doresc s-o anulez din cauza unei greseli de pret, cum fac?
    Ma inteleg cu ofertantul si fac o noua achizitie? Nu are nimic daca a fost calculata valoarea si a fost inregistrata achiz. in seap? Cum o sa apara apoi in raport?Nu o s-o mai trec ptr. ca am anulat intelegerea? Se poate sau bat campii?
    Nu stiu, va intreb!!Sa va explic:Ofertantul trecuse cantitatea in grame , eu am cerut 9000 g dar el trecuse pretul unei pungi :2 lei. Cei din seap au calc. inmultind pretul cu cantitatea . A iesit o val uriasa ptr. cateva produse ptr. ca a fost inmult. cu 9000. sE POATE ANULA? cE SA FAC? Ajung o intelegere cu ofertantul?Pot sa refuz oferta?Ajutooooor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  124. xian on July 2nd, 2009 9:43 am

    in calitate de autoritate contractanta pot efectua plati directe in contul unui subantreprenor desi nu am cu acesta contract incheiat.sigur ca platile sunt in valoare mare de ordinul sutelor de mii de ron,iar acesta s-a inteles cu antreprenorul sa ne intocmeasca direct factura si situati de lucrari.pot sa le retin si garantia de buna executie.rog un raspuns cu baza lega

  125. Manuela Vinca on July 8th, 2009 8:14 pm

    Buna ziua!
    Va rog sa-mi spuneti unde pot sa gasesc cele doua fisiere 21087.p12 si ac_igcti.p7b pentru a le putea descarca/copia pe hdd?
    Multumesc.

  126. LIvanu on July 17th, 2009 10:05 am

    Se poate modifica un document in SEAP fara sa fac clarificari, sa zicem a scapat un grafic de timp sau o suma?

  127. LIvanu on July 17th, 2009 10:06 am

    Si daca da, cum?

  128. alexandru gaitanaru on July 23rd, 2009 10:45 am

    cum fac sa ma inscriu in program… contu unde-l fac …

  129. madalina on July 31st, 2009 11:22 am

    Pentru o invitatie de participare la procedura de cerere de oferte offline publicata in SEAP mai este obligatorie publicarea si in Monitorul Oficial?
    Care este articolul de lege care prevede ca publicarea in MOF a devenit facultativa incepand cu 01.01.2008?

  130. aurelia burghiu on August 21st, 2009 9:28 am

    AJUTOR SOLICIT O INFORMATIE URGENTA! Ajutati-ma , am facut cumparari directe electronice, imi mai trebuie contract sa inchei?si nota jutificativa ?daca am referatul de necesitate cu val. estimativa al compartimentului care a solicitatt achizitia acestui produs?

  131. POP SEBASTIAN on August 25th, 2009 3:28 pm

    Valoarea estimata in SEAP inscrisa de catre o autoritate contractanta pentru o investitie de genul reabilitare cladire, acord cadru pe doi ani, trebuie obligatoriu sa fie fara tva?
    Am primit o notificare de la o licitatie in care ma anunta ca oferta mea depaseste fondurile bugetare conform Ord 925/2006, art/36, al.1 litera e, desi valoarea ofertei mele fara tva este 93% din valoare estimata a investitiei .
    In situatia mea se afla alte 8 firme la aceeasi licitatie, doar un singur participant ofertand fara tva 79% din valoare estimata, 94,50% cu tva inclus din val.est.
    Rog raspuns urgent pentru a-mi pregati contestatia catre aut.contractanta si CNSC.
    Multumesc anticipat!

  132. STEFANIA O. on August 26th, 2009 10:52 am

    Valoarea estimata se ia in calcul si se trece in toate documentele ca fiind fara tva. In anunturile din seap se trece fara tva, desi sunt si rubrici in care trebuie specificat daca este sau nu cu tva. Deci oricum consider ca poti face contestatie linistit deoarece valoarea estimata, daca nu se specifica altfel, este fara tva. In acest caz a indus in eroare toti participantii la procedura.
    vezi art 25, alin (1) si 26 din oug 34/2006

  133. Panait Alexia on September 15th, 2009 1:04 pm

    Va rog frumos sa-mi spuneti si mie care sunt conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca o firma de constructii pentru a se inregistra in SEAP? Daca se poate sa-mi recomandati si ceva legislatie .
    Multumesc frumos

  134. Marius Grigorescu on September 18th, 2009 1:21 pm

    Poate o Autoritate publica sa plateasca contravaloarea unor lucrari direct subantreprenorului de specialitate ,in cazul in care nu are are contract cu acesta ci cu un Antreprenor si daca da ,care este baza legala?

  135. Marius Grigorescu on September 18th, 2009 1:28 pm

    Multumesc anticipat pentru raspuns.

  136. Ban Gagyi Irina on October 1st, 2009 12:15 pm

    Intocmirea unei documentatii in valoare de 100.000.000 lei este obligatoriu anuntul la SEAP prin Cerere de oferta sau e de ajuns prin achizitie directa.
    Cu stima si multumesc .

    Irina

  137. ervin on October 1st, 2009 2:47 pm

    La cerere de ofertă cu fază finală online, cum se procedează?

  138. Ramona on October 7th, 2009 8:14 am

    Buna ziua! Am si eu nelamuriri in legatura cu participarea la o licitatie deschisa online. Nu am mai participat pana acum la o astfel de licitatie si nu stiu cum se procedeaza . Ma poate ajuta cineva cu raspunsul la o serie de intrebari? Documenteletrebuie semnate cu semnatura digitala pentru a fi valabile, sau sunt semnate normal, scanate si apoi postate pe seap? In cazul al doilea trebuie depusa o oferta in original la autoritatea contractanta?

  139. gabriela on October 7th, 2009 2:47 pm

    O mare nelamurire!!!!! Trebuie sa-mi fac publica oferta de servicii si nu stiu unde sa o postez pentru a putea fi vizualizata. M-am inregistrat, am primit certificatul… dar acum nu mai stiu mai departe, caci nu ai o indrumare simpla, sa poti sa te ghidezi dupa un criteriu.

  140. Florin on October 7th, 2009 3:24 pm

    @ gabriela – Ofertele se fac publice in catalogul electronic.

  141. lili on October 19th, 2009 8:05 am

    cum procedez daca trebuie sa fac erata la anunt ?

  142. dorina on November 3rd, 2009 2:54 pm

    se poate face un anunt tip erata la cere de oferta online, trebuie sa rectific data limita de participare din fisa de date(am pus data de 14.11.09-zi nelucratoare iar SEAP-ul nu mi-a luat aceasta data) sa fie in conformitate cu invitatia de participare, am scris clarificari in acest sens dar nu stiu daca nu ar trebui sa public si un anunt tip erata.
    Va multumesc

  143. dorina on November 3rd, 2009 2:55 pm

    Rectific:data limita de depunere a ofertelor
    Va rog sa-mi raspundeti.

  144. geta on November 13th, 2009 9:18 am

    Va rog sa- mi spuneti cum procedez in cazul in care nr. pozitiilor din catalog este mai mic decat produsele pe care doresc sa le public ?

  145. ILIE on November 24th, 2009 11:23 am

    Va rog sa mi spuneti daca achizitiile directe din catalogul electronic, contribuie la atingerea procentului de 20%?

  146. Ciocan Cristian on January 12th, 2010 4:55 pm

    am incercat sa ma inscriu in SEAP, in luna decembrie 2009, am primit un formular de inscriele l-am completat si l-am trimis prin fax apoi am sunat si mi sa confirmat faptul ca cererea de inregistrare e ok si de atunci nu am mai primit nici un raspuns de la ei si nici nu am mai putut sa-i contactez( nu imi raspunde nimeni la telefon), din cate am inteles firma care se ocupa de inregistrarii in seap este ASSI daca stiti cumva ce procedura trebuie sa urmez pt a ma pute inregistra va rog sa ma ajutati

  147. moise adrian on January 12th, 2010 9:01 pm

    m am inregistrat in seap.cum obtin certificatul digital?

  148. ALEXANDRU on January 29th, 2010 8:31 am

    CUM PUBLIC PE SEAP ANULAREA UNEI LICITATII-PROCEDURA CERERE DE OFERTA

  149. OvidiuD on January 30th, 2010 1:13 pm

    in legatura cu achizitia directa pana in 15.000 euro, document justificativa trebuie sa fie si contractul, sau se pot face achizitii directe fara incheierea unui contract.
    daca se pote sa-mi spuneti baza legala.

  150. Cory on February 8th, 2010 10:38 am

    Stie cineva daca s-au schimbat nr. de tel de la SEAP?…de-o sapt am incercat sa-i contactez, dar nu rapunde nimeni. Si o alta intrebare: vi se deschid anunturile de participare aparute in dec 2009 pe site-ul e-licitatie.ro? Ms!

  151. claudia ianasi on March 5th, 2010 9:35 am

    Buna ziua,
    Va rog sa imi spuneti si mie care sunt conditiile publicarii in SEAP (costuri, termene etc.). Mentionez ca este o firma recent inregistrata in SEAP. Va multumesc!

  152. felix on March 19th, 2010 9:22 am

    Buna ziua,
    Am publicat in catalogul electronic cateva produse insa observ ca autoritatile contractante care cumpara direct prefera alti furnizori care au preturi mai mari.Sunt obligati sau nu sa cumpere la pretul cel mai mic intalnit in catalog?Sunt obligati sau nu sa tina seama de catalog?Daca da,ii verifica cineva?

  153. ADRIANA IVANOF on March 25th, 2010 4:20 pm

    va rog frumos as vrea un raspuns la o intrebare simpla. firma la care lucrez vrea sa se inregistreze in SEAP si as vrea sa stiu daca inafara de inregistrarea on-line si trimiterea celorlalte doc necesare se percepe vreo taxa.
    multumesc

  154. Bogdan Hapau on April 20th, 2010 1:49 pm

    Am si eu o intrebare! Particip la o licitatie cu faza finala de licitare electronica. A inceput procedura la ora 14:00 dar la mine apare la Stare curenta: In asteptare incepere licitare electronica, chiar daca a trecut aproape 1 ora de la ora stabilita pentru incepere. Mai trebuie facut ceva pentru a putea licita? Va multumesc

  155. Zoia Ionascu on April 28th, 2010 12:30 pm

    Avem nevoie de realizarea unui studiu de fezabilitate pentru un proiect de restaurare a unui monument istoric, proiect care are mai multe obiective.
    1. Pot face negociere directa?
    2. Se poate face negociere directa prin SEAP?
    Multumesc!

  156. geo on May 7th, 2010 12:21 pm

    Buna ziua,
    Imi poate spune cineva daca la o valoare mai mica de 750000 euro se poate face licitatie directa?

  157. gabriela on May 10th, 2010 2:14 pm

    Am nevoie de documentatie pentru lucrare ,, Reabilitare sali dusuri,, pot face achizitie directa, pentru alegerea firmei care va face macar proiectul , caietul de sarcini si devizul de lucrari?

  158. Alexandrescu Feri on May 14th, 2010 10:16 am

    Buna ziua.
    Valoarea estimata publicata pe SEAP, de catre o autoritate publica, pt. un contract de achizitie, este cu sau fara TVA?
    Multumesc!

  159. Simion Catalin on May 14th, 2010 1:24 pm

    Buna ziua,

    O mica problema am si eu. Cand incerc sa adaug un produs in catalogul de produse imi apare un mesaj de genul “Produsul de catalog nu poate fi salvat, limita de numar de produse salvate a fost atinsa”.

    Ideea este ca nu am adaugat pana acum niciun produs, este prima data cand incerc.
    S-a mai intalnit cineva cu o asemenea problema?… se gasesc solutii?

  160. florin on May 14th, 2010 1:35 pm

    @ feri – fara tva

  161. Iacob Plamadeala on May 31st, 2010 6:20 pm

    Spunetimi va rog unde pot afla mai multa informatie despre licitatiile cu mod de desfasurare online?
    Sau licitatiile cu mod de desfasurare a procedurii finale online?
    Va rog mult.
    Va multumesc anticipat.

  162. Munteanu Mioara-Carmen on June 4th, 2010 12:15 pm

    M-am inscris in catalogul de servicii. Daca intru si dau cautare pe serviciu respectiv, inclusiv codul CPV, nu apar in lista de ofertanti. Apar numai daca dau si numele firmei. Poate mai trebuia sa mai scriu deva la inscriere? Are legatura cu faptul ca nu am introdus codul CAEN la inceput iar dupa ce m-am inscris nu am mai putut?

    Va multumesc !

  163. dan on June 23rd, 2010 9:30 am

    Salutari,
    Ma intereseaza daca pentru un proiect de finantare europeana pe masura 312, pentru achizitia unor utilaje (buldozer/excavator/autograder etc.) la mana a doua, cu valoare mai mica de 50.000 euro/item sunt obligat sa fac cerere de oferta prin SEAP. Beneficiarul proiectului doreste sa cumpere aceste utilaje de la un distribuitor din zona deoarece are un pachet de beneficii superior altor distribuitori zonali, putand mentiona aici transport/instalare inclusa in pret, garantie extinsa samd.

  164. lucian on June 28th, 2010 2:47 pm

    Cum pot sa intru in sistem, desi introduc nume utilizator si parola nu reusesc. Cei de la e-licitatie nu raspund la telefoanele afisate pe site-ul lor. Multumesc!

  165. bancila on August 19th, 2010 12:53 pm

    Am participat la o licitatie la care s-a prelungit perioadei de ofertare de doua ori. Nu stiu daca se genereaza automat sau autoritatea contractanta are posibilitatea de a interveni si care este intervalul de timp in care daca se modifica ordinea clasamentului are loc aceasta prelungire . In cazul meu avand doua prelungiri de perioade diferite care sunt intervalele?
    Va multumesc !

  166. STEFAN on September 2nd, 2010 7:55 pm

    O INTREBARE AS AVEA SI ANUME : DE CE NU MA LASA SA INCARC IN CATALOG MAI MULT DE 50 DE PRODUSE ? MS

  167. florin on September 3rd, 2010 11:22 am

    Astea sunt gratuite. Daca mai doresti pozitii trebuie platite, banuiesc.

  168. STEFAN on September 3rd, 2010 1:42 pm

    inteleg , ms mult de raspuns , si mai exact cu cine trebuie sa vb pt achizitie de pozitii ? ms

  169. Carmen on September 27th, 2010 3:53 pm

    Va rog sa ma ajutati!
    M-am inscris ca ofertant pe SEAP, si numele firmei apare in lista, insa nu stiu cum sa adaug produsle pe care le ofer in catalog.
    Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

  170. POP VASILE on September 30th, 2010 8:05 am

    MA INTERESEAZA SA MA AJUTATI CUM POT MARI POZITIILE LA UN NUMAR MAI MARE DE 50 ,DEOARECE AM DE LICITAT UN NUMAR MAI MARE DE PRODUSE.

  171. Manu on October 11th, 2010 11:14 am

    La o evaluare a domeniului public a unei comune de 15.000 Euro trebuie sa se faca licitatie?

  172. laurentiu on October 30th, 2010 9:03 am

    daca am 100.000 de euro de cheltuit si cumpar de la mai multe firme as vrea sa stiu daca pot face achizitie publica directa …. daca nu depasesc 10.000 de euro la fiecare firma …. multumesc

  173. maryus on November 9th, 2010 6:03 pm

    Am si eu o intrebare mai dificila….As vrea sa stiu daca, atunci cand o firma care participa la o licitatie si este sustinuta financiar (pentru indeplinirea conditiei de cifra de afaceri), in procesul verbal de deschidere a sedintei de licitatie trebuie sa se specifice obligatoriu aceasta sustinere si respectiva firma care sustine financiar trebuie sa apara si ea in procesul verbal cu anumite documete (declaratie eligibilitate, etc… ). Astept un raspuns , va multumesc.

  174. Mihaela on December 12th, 2010 3:21 pm

    Am si eu o problemuta: la cumpararea directa ce documente pun la dosarul achizitiei? (raportul de necesitate, oferte/ catalogul din seap, facturi si dovada platii….? mai trebuie si nota justificativa privind alegerea procedurii??????/)

  175. Mihaela on December 12th, 2010 3:24 pm

    si care-i baza legala? Va multumesc

  176. Arsu Marin on December 29th, 2010 3:43 pm

    seap-ul este cea mai mare tampenie omeneasca de pe glob.nu iti raspunde nimeni la tel pt o informatie,chiar si la sediu daca mergi nu te baga nimeni in seama.rusine sa va fie ca noi va platim.

  177. Arsu Marin on December 29th, 2010 3:47 pm

    de o saptamana sun si nu raspunde nimeni.Azi am fost la sediu si am fost trimis la plimbare pe motiv ca sunt prea ocupate persoanele de acolo

  178. VLAD V on February 7th, 2011 4:20 pm

    vreau sa public mai mult de 50 de articole in catalog ( oferta ). Cum procedez, unde se plateste?

  179. ionela on February 25th, 2011 9:29 pm

    Buna,
    De cate ori avem dreptul sa imbunatatesc oferta pe parcursul rundei de licitatie electronica?

  180. dani on March 7th, 2011 11:44 pm

    Buna ziua,
    daca sunt Autoritate contractanta si am gresit si nu am pus pe SEAP un anunt de achizitii publice pentru un utilaj,ce mai pot face?
    Valoare lui este de 43000euro(fara TVA)
    multumesc

  181. cristea sorina on March 14th, 2011 11:51 am

    Va rog spuneti-mi cum pot avea din nou poziii in catalog,deoarece au expirat.
    Multumesc.
    O zi buna

  182. catalin on March 16th, 2011 9:46 pm

    Buna,
    De cate ori avem dreptul sa imbunatatesc oferta pe parcursul rundei de licitatie electronica?

  183. iulian on March 29th, 2011 11:32 am

    Vreau sa particip la o licitatie la care toate documentele trebuie depuse pe seap . Cum se pot depune doc ca nu am mai facut niciodata? Unde intru pt a depune doc ?

  184. PINTILIE CLEMENT on March 29th, 2011 8:32 pm

    Vreau sa initiez aceasta procedura oare cine-mi ajuta?

  185. Marius B on April 6th, 2011 5:12 pm

    Buna ziua,
    Am o problema identica cu cea de mai jos:
    Multumesc!

    Simion Catalin on May 14th, 2010 1:24 pm
    Buna ziua,

    O mica problema am si eu. Cand incerc sa adaug un produs in catalogul de produse imi apare un mesaj de genul “Produsul de catalog nu poate fi salvat, limita de numar de produse salvate a fost atinsa”.

    Ideea este ca nu am adaugat pana acum niciun produs, este prima data cand incerc.
    S-a mai intalnit cineva cu o asemenea problema?… se gasesc solutii?

  186. Ungurianu on April 29th, 2011 6:37 pm

    Buna ziua,

    Referitor la procedura de cumparare directa , as dori sa stiu daca se poate posta o contraoferta in cazul unei achizitii directe pe SEAP aflata in etapa de deliberare pentru inca 2 zile si pentru care este deja un ofertant .
    Va multumesc !

  187. armenean cornel on May 28th, 2011 2:32 pm

    a gasit careva solutia pentru a putea adauga mai mult de 50 de produse la catalog??? astept un raspuns. multumesc….

  188. florin on May 31st, 2011 8:36 am

    @ Cornel – Ia legatura cu cei de la SEAP si , din cate stiu, pozitiile suplimentare se platesc.

  189. armenean cornel on May 31st, 2011 2:33 pm

    florin on May 31st, 2011 8:36 am ““` cum???care e nr de tel?

  190. florin on May 31st, 2011 4:39 pm

    Centrul National de Management pentru Societatea Informationala (CNMSI)
    Adresa : Strada Italiana nr. 22, sector 2, cod 020976, Bucuresti
    Nr. telefon: +40 21 305 28 31
    +40 21 303 29 43
    +40 21 305 28 57
    Nr. fax: +40 21 303 29 37
    Adrese de mail :
    contact.companii@e-licitatie.ro

  191. Alina Valcu on July 5th, 2011 1:21 am

    unde pot gasi lista completa de produse din SEAP?
    Va multumesc!

  192. Inregistrarea in SEAP | Declaratie unica on July 13th, 2011 2:20 pm

    [...] societate inregistrata in SEAP are dreptul de a mandata alte entitati de a participa in numele sau la achizitii publice. Astfel, [...]

  193. florin on July 13th, 2011 2:47 pm

    Aveti acces la ea doar daca sunteti inscrisa in SEAP ca autoritate contractanta.

  194. martet on September 2nd, 2011 7:42 pm

    La o lucrare de constructii atribuita in 2009 manopera era de 5,90 lei, daca se face o procedura de negociere fara publicare (pt.alte lucrari decat cele din oferta licitata ) ,manopera poate fi 9 lei?

  195. BIRSAN NICOLETA on September 22nd, 2011 7:41 am

    am semnat contractul intr-o procedura cerere de oferta online. Ce trebuie sa fac sa o public si cum? Nu stiu pasii si mi-e teama

  196. krmina on September 22nd, 2011 8:21 am

    Daca am trecut in fisa de date a achizitiei licitatie online fara faza finala, dar in anuntul de participare nu am selectat optiunea asta, mai se poate face ceva in sensul asta? Pot merge pe licitatie offline si dau o clarificare??

  197. Milenko Stanoev on October 1st, 2011 2:40 pm

    Buna ziua,
    Va rog sa ma ajutati intr-o problema:datorita defectarii placii de baza a PC-ului am fost nevoit sa reinstalez sistemul de operare ,dupa care am reinstalat certificatul nou de server “Class1 Extended Authority”(link:http://ac.e-guvernare.ro/certs/igcti_class1e.cer );in momentul cand dau acces in siste,IE-ul imi da urmatorul mesaj:Internet Explorer cannot display the webpage .Daca ma poate cineva ajuta/lamuri ?Multumesc.

  198. Milenko Stanoev on October 2nd, 2011 6:49 am

    Am rezolvat,multumesc.

  199. Bebe on October 18th, 2011 10:15 am

    Buna ziua!
    Care este pagina web oficiala pe care trebuie sa ma inregistrez pentru a participa la SEAP?

  200. florin on October 18th, 2011 10:18 am
  201. florin on October 18th, 2011 10:19 am
  202. florin on October 18th, 2011 10:19 am
  203. florin on October 18th, 2011 10:20 am
  204. Anca on January 25th, 2012 10:40 am

    Buna ziua,

    Numarul de postari gratuite a expirat, motiv pentru care, vineri 20.01.12, a fost achitata o suma de bani pentru atribuirea de noi pozitii de catalog.
    Va rog sa-mi spuneti daca ati primit plata si daca putem posta noi anunturi.

    Multumesc.

  205. neagu gina on February 4th, 2012 6:48 pm

    buna ziua! Sunt angajata la o gradinita si acolo se fac diverse achizitii furnituri de birou,materiale de curatenie,alimente.As vrea sa stiu si eu cum trebuie procedat pentru a achizitiona aceste produse.Ce trebuie sa contina documentatia.Mai sunt necesare ,referat,trei oferte?

  206. neagu gina on February 4th, 2012 6:49 pm

    sunt mai noua in sistem ,

  207. alex on February 16th, 2012 8:58 pm

    De vreo saptamana de cand incerc sa accesez seap – http://www.e-licitatie.ro.
    “Anunt Important

    Sistemul este temporar oprit pentru mentenanta.
    Va multumim pentru intelegere.

    Echipa SEAP.

    Aveti idee cat av durata mentenanta ?

    Multumesc

  208. iulia on February 28th, 2012 10:51 am

    Va rog sa ma ajuta-ti. M-am inscris ca ofertant pe SEAP, numele firmei apare in lista,
    insa altii nu ma vad. Am inteles ca trebuie completat catalogul cu oferte dar nu stiu cum. Mentionez ca suntem firma de constructii .Multumesc.

  209. paul on February 28th, 2012 1:03 pm

    Buna ziua,
    As vrea sa stiu daca o firma straina ,de constructii,poate participa la o licitatie de pe SEAP ,prin asociere,daca sunt cerute aviz ANRE si ISCIR.
    Firma din Romania nu le are iar in tara straina,membra UE nu exista aceste autorizari …firma straina are experienta in tara sa.
    Trebuie sa se faca o echivalare a licentelor sau codurilor CAEN?cum obtine firma straina autorizarile ANRE sau ISCIR.
    Multumesc.
    Cu stima,
    Paul

  210. florin on March 8th, 2012 10:53 am

    Ar fi indicat ca firma straina sa faca un contract de asociere cu o firma din Romania care are respectivele avize

  211. florin on March 8th, 2012 10:58 am

    In cazul in care le achizitionati prin achizitie directa, respectiv valoarea estimata/cod CPV/an este mai mica de 15.000 de EURO dosarul achizitiei trebuie sa contina
    1. Referat de necesitate
    2. Factura
    3. Dovada platii catre beneficiar

  212. florin lacatis on April 20th, 2012 8:57 am

    Buna ziua,
    O mica problema am si eu. Cand incerc sa adaug un produs in catalogul de produse imi apare un mesaj de genul “Produsul de catalog nu poate fi salvat, limita de numar de produse salvate a fost atinsa”.
    Nu am epuizat cele 50 de pozitii gratuite. Expira, chiar si neutilizate dupa 2 ani de la inscriere ?
    De acum inainte trebuie sa platesc fiecare pozitie care vreau sa o public ?
    Ce se intampla daca platesc acum 10 pozitii si nu le folosesc pe toate? Cat timp sunt valabile ?

  213. radu on October 18th, 2012 3:24 pm

    O mica problema am si eu. Cand incerc sa adaug un produs in catalogul de produse imi apare un mesaj de genul “Produsul de catalog nu poate fi salvat, limita de numar de produse salvate a fost atinsa”.

    Ideea este ca nu am adaugat pana acum niciun produs, este prima data cand incerc.
    S-a mai intalnit cineva cu o asemenea problema?… se gasesc solutii?

  214. popidan on November 13th, 2012 9:59 pm

    Am o problema. Cand incerc sa adaug un produs in catalogul de produse imi apare un mesaj de genul “Produsul de catalog nu poate fi salvat, limita de numar de produse salvate a fost atinsa”. Mentionez ca am 10 produse adaugate acum 2 ani si de atunci nu am mai adaugat nimic…

  215. Admin on November 14th, 2012 10:43 am

    Trimiteti un mail cu problema Dvs. la contact.companii@e-licitatie.ro

  216. Admin on November 14th, 2012 10:44 am

    Trimiteti un mail cu problema respectiva la contact.companii@e-licitatie.ro

  217. Pompa san on November 22nd, 2012 5:29 pm

    Daca schimb calculatorul, adica imi cumpar al Pc, pot pastra acelasi certificat de securitate sau trebuie emis unul nou?

  218. Admin on November 23rd, 2012 11:46 am

    Se poate pastra acelasi certificat

  219. CAMELIA P. on January 14th, 2013 12:43 pm

    Buna ziua,

    Am rugamintea sa ma indrumati in crearea unui cont in S.E.A.P. si modalitatea de lucru. Multumesc!

  220. mihaela on January 23rd, 2013 4:00 pm

    care sunt pasii de lucru in seap,pentru o firma de distributie piese auto?

  221. madalina on May 23rd, 2013 2:30 pm

    va rog am nevoie de un raspuns…….am licitatie cu faza finala electronica ( deci documentatia am depus-o la AC) , am si cont pe SEAP ……..dar nu stiu care sunt urmatorii pasi, cum licitez? daca suma din formularul de oferta depus la Ac trebuie scrisa si at ?

  222. Admin on May 23rd, 2013 2:38 pm

    Va recomand sa participati la cursul live on line de utilizare SEAP unde sunt explicati toti pasii pe care trebuie sa ii faceti in cazul procedurilor cu faza finala licitatie electronica.
    http://www.licitatiiblog.ro/curs-achizitii-publice-online-pentru-operatori-economici-ofertanti/

  223. marius on June 12th, 2013 1:35 pm

    Buna ziua, o intrebare referitor la cumpararile directe care apar pe Seap in care se specifica pe cine a ales autoritatea contractanta si cu ce suma, eu ca ofertant daca la acelasi serviciu am un pret mult mai mic (decat cel care a fost selectat) pot sa iau legatura cu autoritatea si sa incerc s-o determin sa ma aleaga pe mine din catalogul de produse !?

    Multumesc!

  224. Roxana on July 11th, 2013 7:10 am

    Buna ziua

    As dori sa stiu care este procedura de cumparare pentru pozitiile de catalog. Mentionez ca pozitiile alocate sunt expirate deja.
    Va multumesc!

  225. Admin on July 11th, 2013 9:13 am

    Achizitionati noi pozitii in catalog 2 lei + TVA. Detalii aici
    https://www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=TarifeOF

  226. voica on October 16th, 2013 8:10 am

    Foarte important! va rog se poate face achizitia directa din catalogul SEAP pentru lucrare covor bituminos decat cu referat de necesitate si nota justificativa fara documentatie de atribuire (PT, CS, DE) avand in vedere cresterea plafonului pentru lucrari la 100000 mii euro ?

  227. Admin on October 16th, 2013 9:56 am

    Da, se poate. Se trateaza ca o achizitie directa.

Ai intrebari ?